sayyac gittimi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sayyac gittimi?
40
●
855
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sayyac gittimi?
1
2
3
4
5
02-02-2010, 12:50:39
#1
apostle
sayyac çalışmıyor sizdede aynı sorun varmı
02-02-2010, 12:57:00
#2
sosyopat
sanırım patladı
02-02-2010, 13:12:20
#3
utq_
düzelir düzelir.. nere patlıyo
02-02-2010, 13:18:39
#4
RapStyle
Üyeliği durduruldu
gümledi evet..
02-02-2010, 13:18:47
#5
T1mSaH
Nasıl gitti arkadaşlar ? Bende diyorum normalde 10k olan yer niye 1,5k :S
02-02-2010, 13:22:41
#6
swat_tr
Üyeliği durduruldu
Bende tam konu açacaktım ki konuyu gördüm. Gitti gibi görünüyor. Saldırı falan olabilir belki.
02-02-2010, 13:25:52
#7
KenanCa
geçici sorundur düzelir.
02-02-2010, 13:27:34
#8
apostle
inşlalh düzelir üzülürüm giderse verdikleri kaliteli hizmetten ötürüde burdan teşekkür ederim.
02-02-2010, 13:27:45
#9
berkay07
sorun yok bende
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler