• 02-02-2010, 12:50:39
    #1
    sayyac çalışmıyor sizdede aynı sorun varmı
  • 02-02-2010, 12:57:00
    #2
    sanırım patladı
  • 02-02-2010, 13:12:20
    #3
    düzelir düzelir.. nere patlıyo
  • 02-02-2010, 13:18:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gümledi evet..
  • 02-02-2010, 13:18:47
    #5
    Nasıl gitti arkadaşlar ? Bende diyorum normalde 10k olan yer niye 1,5k :S
  • 02-02-2010, 13:22:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende tam konu açacaktım ki konuyu gördüm. Gitti gibi görünüyor. Saldırı falan olabilir belki.
  • 02-02-2010, 13:25:52
    #7
    geçici sorundur düzelir.
  • 02-02-2010, 13:27:34
    #8
    inşlalh düzelir üzülürüm giderse verdikleri kaliteli hizmetten ötürüde burdan teşekkür ederim.
  • 02-02-2010, 13:27:45
    #9
    sorun yok bende