sayyac gittimi?
40
●855
- 02-02-2010, 13:32:43istatistiklere bak sorun olup olmadığını anlarsınberkay07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 14:20:10Önizleme var mı? DNS kullanıyorum.DjBuRaKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle