selamlar
arkadaslar eski dedicated imde cpanel vardı ve 404.shtml koydugumda hata sayfası oluyordu.
Simdi 1aydır plesk kullanıyorum yeni makinamda 404.shtml islemiyor ?
bkz. www.yabuka.net/r10forumudeneme
oysaki www.yabuka.net/404.shtml
bunun olayı nedir anlayan varsa anlatabilirmi eger pleskte de baska bir bolum varsa nasıl ayarliyabilecegimi yazarsa sevinirim.
Hata Sayfası
6
●663
- 22-02-2006, 20:26:23hesabın ayarlarında ilgili yere bi işaret koymak yeterli.
- 20-02-2009, 23:07:29Bir anda çok düşündürdün benigenelge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle