selamlar
arkadaslar eski dedicated imde cpanel vardı ve 404.shtml koydugumda hata sayfası oluyordu.
Simdi 1aydır plesk kullanıyorum yeni makinamda 404.shtml islemiyor ?
bkz.
www.yabuka.net/r10forumudeneme
oysaki
www.yabuka.net/404.shtml
bunun olayı nedir anlayan varsa anlatabilirmi eger pleskte de baska bir bolum varsa nasıl ayarliyabilecegimi yazarsa sevinirim.