1 Domaine 2 host...
10
●984
- 20-05-2007, 23:34:44forumunu subdomainde yayınla subdomaini olusturup diger sunucuya yonlendir. Bu sekilde olabilir.Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2007, 23:38:12Üyeliği durdurulduEywcyilmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafam durdu şu saatte anlamayanlarda anlamaya çalışır artık
- 20-05-2007, 23:40:11armut.com win sunucuda host edilmekte.MiNiKCaDi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
armut.com hesabı linux da açılır.daha sonra forum kurulur /forum dizinine
A kaydı ile foruma girmek isteyen buraya yönlendirilir.
sonuç itibari ile 2 host olmuş olur.