• 20-05-2007, 23:26:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar asp site var windows kurulu. Fakat bu sitenin forumu olacak ama diğer sunucudaki linux üzerine. Nasıl olabilir.
  • 20-05-2007, 23:30:38
    #2
    Misafir
    anladıysam arap olayım
  • 20-05-2007, 23:32:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu bir sakamı yoksa
  • 20-05-2007, 23:34:44
    #4
    Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar asp site var windows kurulu. Fakat bu sitenin forumu olacak ama diğer sunucudaki linux üzerine. Nasıl olabilir.
    forumunu subdomainde yayınla subdomaini olusturup diger sunucuya yonlendir. Bu sekilde olabilir.
  • 20-05-2007, 23:36:58
    #5
    sitemiz armut.com

    forum dizinimiz armut.com/forum

    panelden dns zone a girin.bir A kaydı ekleyin diğer sunucuya.

    armut.com/forum A 72.232.xx.xxx
  • 20-05-2007, 23:38:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cyilmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumunu subdomainde yayınla subdomaini olusturup diger sunucuya yonlendir. Bu sekilde olabilir.
    Eyw Kafam durdu şu saatte anlamayanlarda anlamaya çalışır artık
  • 20-05-2007, 23:38:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yönlendirme ve IP ile yapılabilir tabiki.
    ama armut.com icin 2 tane host olmaz.
  • 20-05-2007, 23:40:11
    #8
    MiNiKCaDi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönlendirme ve IP ile yapılabilir tabiki.
    ama armut.com icin 2 tane host olmaz.
    armut.com win sunucuda host edilmekte.

    armut.com hesabı linux da açılır.daha sonra forum kurulur /forum dizinine

    A kaydı ile foruma girmek isteyen buraya yönlendirilir.

    sonuç itibari ile 2 host olmuş olur.
  • 20-05-2007, 23:42:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hostbank Ayrıca Teşekkür Ederim