• 20-05-2007, 23:43:04
    #10
    Alışıla gelmemiş bir durum olsada bu olabilir, yanlız linux üzerinde asp desteği saplıyormu bunu bilemiyorum sunucunuz.

    Aslında çok karmaşık gibi gözüksede durum çok ta sorunlu değil.

    Normalde aynı tür sunucu üzerinde bir den çok web server ve dns yönlendirmeleri düzgün yapıldığında bir tek forum yada bir tek site için aynı db üzerinden bir kaç değişik sunucu üzerinde çalışılma şansı var.

    Fakat değişik yani Winserver ve diğeri linux yani unix server kullanarak şu ana kadar hiç Forum çalıştırmadım.

    Burada sorunun DB ve her iki sunucuda da aynı db yi kullanıp kullanmayacağın. Her iki sunucuda da adam gibi performans alabileceğin şekilde db kullanman sanırım şu an için pek mümkün gözükmüyor.

    Yinede eğer siteyi WinServer üzerine kurup Linux sunucuda da forum çalıştıracaksan Site üzerinden link verip ( Linki ip adresi ile vermen gerekecek) diğer gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra çalıştırabilirsin. Ama;
    ama dersenki direkt foruma girsinler adres barına yazıpı webserver tanımlaman gerekecek, yani dikkat ettiysen bazı siteler birden çok sunucu üzerinde çalışıyorlar ama o kadar büyük ve kapasiteli bir işin yoksa yazdıklarımı da unutup bir bardak sıcak nescafe içip, aynı sunucu üzerine site ve sunucunu kurmanı tavsiye ederim...

    Karmaşık olduysa kusura bakmayın...
  • 21-05-2007, 01:27:35
    #11
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitemiz armut.com

    forum dizinimiz armut.com/forum

    panelden dns zone a girin.bir A kaydı ekleyin diğer sunucuya.

    armut.com/forum A 72.232.xx.xxx
    Aynen katılıyorum.