• 15-01-2010, 18:38:09
    #1
    yazmıyorum artık buraya bir sey kolay gelsin size
  • 15-01-2010, 18:46:17
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Yanlız bu aşırı laubalilik nedir onu anlamadım Sanki amcaoğluyla muhabbet ediyorsun
  • 15-01-2010, 18:47:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sales ekibinde mi destek mi hangisinde bu arkadaş?
  • 15-01-2010, 18:47:58
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız bu aşırı laubalilik nedir onu anlamadım Sanki amcaoğluyla muhabbet ediyorsun
    ++ ben yazacaktım sen yazmışsın
  • 15-01-2010, 18:48:53
    #5
    bende ona bağlatıyorum kendimi direk. bi arkadaş söylemişti ilk olarak bu çalışanı
  • 15-01-2010, 18:59:38
    #6
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sales ekibinde mi destek mi hangisinde bu arkadaş?
    orjinal mesaj

    Carsamba ve Persembe gunleri haric saat 18:00 ile 03:00 arasi beni sorabilirsiniz. Geldiginizde "May I please speak with Sefa" derseniz onlar bana bildirir. Bazen ogle tatiline ciktigim saate denk gelirseniz yarim saat sonra tekrar deneyebilirsiniz.

    https://www.r10.net/1060038313-post1.html
  • 15-01-2010, 19:04:08
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sefa Bey ile ile ilk konuşma fırsatı buldugumda baya bi şaşırmıştım. Saolsun yardımsever bir insan...

    https://www.r10.net/yabanci-hosting-f...k-basladi.html
  • 15-01-2010, 19:04:58
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız bu aşırı laubalilik nedir onu anlamadım Sanki amcaoğluyla muhabbet ediyorsun
    bende onu yazacaktım
  • 15-01-2010, 19:14:34
    #9
    labubalilik le alakası ne benım konusma seklım bu kırıcı oluyorsunuz