• 29-12-2009, 21:52:06
    #19
    bu mu labişin bahsettiği "elit" webmasterlar? bu soruyu soran adamı mı almış buraya?
  • 29-12-2009, 22:04:44
    #20
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mu labişin bahsettiği "elit" webmasterlar? bu soruyu soran adamı mı almış buraya?

    Hangi soru benim sorum mu acaba?
  • 29-12-2009, 22:16:58
    #21
    K, vps, seo...
  • 29-12-2009, 22:26:56
    #22
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    K, vps, seo...
    https://www.r10.net/1060092720-post115.html
  • 30-12-2009, 01:29:08
    #23
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mu labişin bahsettiği "elit" webmasterlar? bu soruyu soran adamı mı almış buraya?
    önce hatayı kendinde ara...
    birincisi samimiyetin olsa bile toplum içerisinde labiş diye hitabın....
    ikincisi konu Genel Webmaster Konuları/Sorunları ve konu basındada belirttigim gibi yeni baslayanlar arkadaşlara yardımcı olmak için....
    üçüncüsü buraya herhangi bir özellik atanmamış herkese açık bir konu...
    konuyu baltalamak birilerini eleştirmek yerine sende tut ucundanda bir faydan dokunsun.....

    Para herşeyi yapar diyen adam,para için herşeyi göze alan adamdır..
    BENJAMIN FRANKLIN
  • 30-12-2009, 07:56:20
    #24
    hatayı kendinde ara. labişse labiştir. yeni başlayanlara yardımcı olman için açılmadı bu bölüm. yeni başlayanlara yardımcı olmak istiyorsan. https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/ buraya takılacan. acemiler için açılmadı burası. işini iyi yapan, herkesle değil de "elit" bir kesimle bilgilerin, ihtiyaçlarını, isteklerini, taleplerini paylaşmak isteyenler için açıldı. nasıl bir milletsiniz anlamadım ki. her gittiğiniz yeri kendinize benzetiyorsunuz.

    ucundan tutmak mı istiyorsun?

    seo'nun tanımı seo bölümünde defalarca yapıldı.
    K nedir sorsunun cevabı forumda defalarca verildi.
    vps nedir sorusnun cevabı hosting/vps bölümünde döne döne anlatıldı.

    radminin yerinde olsam bu bölümü açmam, yeni üyelere konu da açtırmam, ilk 1 sene sadece arama yapmalarına müsade ederim. dua et ben adminken gelmediniz, labişin adminliğine denk geldiniz.
  • 30-12-2009, 13:14:18
    #25
    Arkadaşlar öncelikle bu kategoriler Premium üyelik için paylaşımcı arkadaşların görebilecegi bir bölüm.

    Byfresh arkadaşımın bahsetmiş olduğu ve açmış oldugu konu tamamen yeni başlayan arkadaşlara yönelik ve daha önce başlamış ama webmaster terimlerini bilmeyenler için gerekli olan konulardır.

    örnek'dede vermiş oldugu üzere

    VPS,SEO,RESELLER,K sistemi gibi birçok terimler bu bölümde açılmaması gereken bir konudur.

    Bilgi amaçlı olan bölüm yeni başlayan arkadaşlar bu bölümlerdeki konuları inceleyerek bu işlemde sorun çözülmüş olacaktır
  • 30-12-2009, 13:37:17
    #26
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatayı kendinde ara. labişse labiştir. yeni başlayanlara yardımcı olman için açılmadı bu bölüm. yeni başlayanlara yardımcı olmak istiyorsan. https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/ buraya takılacan. acemiler için açılmadı burası. işini iyi yapan, herkesle değil de "elit" bir kesimle bilgilerin, ihtiyaçlarını, isteklerini, taleplerini paylaşmak isteyenler için açıldı. nasıl bir milletsiniz anlamadım ki. her gittiğiniz yeri kendinize benzetiyorsunuz.

    ucundan tutmak mı istiyorsun?

    seo'nun tanımı seo bölümünde defalarca yapıldı.
    K nedir sorsunun cevabı forumda defalarca verildi.
    vps nedir sorusnun cevabı hosting/vps bölümünde döne döne anlatıldı.

    radminin yerinde olsam bu bölümü açmam, yeni üyelere konu da açtırmam, ilk 1 sene sadece arama yapmalarına müsade ederim. dua et ben adminken gelmediniz, labişin adminliğine denk geldiniz.
    Ukala olduğunun farkındasındır umarım. Elit dediğiniz nedir ki ben onu anlamıyorum. Tutturmuş herkesin ağzında bi elit. Elit'i anlamını öğrenin ondan sonra kullanın.

    Uzman denilen tabir kullanılsa daha hoş olmaz mı ve daha mantıklı olmaz mı? Bu forumda şu üye olduğumdan beri gördüğüm tek şey şu, herkes herşeyi biliyor ayıptır söylemesi herkes kendini bir b*k sanıyor.

    Yeni üyeler konu açmayınca sana benzer forum. Yeni üyeler bir sitenin velinimetidir ama bunu bilmiyorsun ya da aklın almıyordur. Yeni üye bir siteye takılmak için uğramaz, yapamadığı bir şeyi sormak için uğrar bu tarz forumlarda bunu da konu açarak yapabilir.
  • 30-12-2009, 14:38:40
    #27
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatayı kendinde ara. labişse labiştir. yeni başlayanlara yardımcı olman için açılmadı bu bölüm. yeni başlayanlara yardımcı olmak istiyorsan. https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/ buraya takılacan. acemiler için açılmadı burası. işini iyi yapan, herkesle değil de "elit" bir kesimle bilgilerin, ihtiyaçlarını, isteklerini, taleplerini paylaşmak isteyenler için açıldı. nasıl bir milletsiniz anlamadım ki. her gittiğiniz yeri kendinize benzetiyorsunuz.

    ucundan tutmak mı istiyorsun?

    seo'nun tanımı seo bölümünde defalarca yapıldı.
    K nedir sorsunun cevabı forumda defalarca verildi.
    vps nedir sorusnun cevabı hosting/vps bölümünde döne döne anlatıldı.


    radminin yerinde olsam bu bölümü açmam, yeni üyelere konu da açtırmam, ilk 1 sene sadece arama yapmalarına müsade ederim. dua et ben adminken gelmediniz, labişin adminliğine denk geldiniz.
    Söylediklerinin bir kısmı doğru ama bu şekil cevaplar vermen de hiç hoş değil açıkcası. Sonuçta kimse anasının karnında birşey öğrenip de çıkmadı.
    Forumda ne kadar konuları olsa da hala vps, seo, k vs. gibi terimlerin ne anlama geldiğini bilmeyenler var.