hatayı kendinde ara. labişse labiştir. yeni başlayanlara yardımcı olman için açılmadı bu bölüm. yeni başlayanlara yardımcı olmak istiyorsan.
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/ buraya takılacan. acemiler için açılmadı burası. işini iyi yapan, herkesle değil de "elit" bir kesimle bilgilerin, ihtiyaçlarını, isteklerini, taleplerini paylaşmak isteyenler için açıldı. nasıl bir milletsiniz anlamadım ki. her gittiğiniz yeri kendinize benzetiyorsunuz.
ucundan tutmak mı istiyorsun?
seo'nun tanımı seo bölümünde defalarca yapıldı.
K nedir sorsunun cevabı forumda defalarca verildi.
vps nedir sorusnun cevabı hosting/vps bölümünde döne döne anlatıldı.
radminin yerinde olsam bu bölümü açmam, yeni üyelere konu da açtırmam, ilk 1 sene sadece arama yapmalarına müsade ederim. dua et ben adminken gelmediniz, labişin adminliğine denk geldiniz.
Söylediklerinin bir kısmı doğru ama bu şekil cevaplar vermen de hiç hoş değil açıkcası. Sonuçta kimse anasının karnında birşey öğrenip de çıkmadı.
Forumda ne kadar konuları olsa da hala vps, seo, k vs. gibi terimlerin ne anlama geldiğini bilmeyenler var.