Hangi anti virüs programını kullanmalıyım?
12
●726
- 25-12-2009, 23:06:03
- 25-12-2009, 23:27:30nod 32 nin virüs yakaladığına çok nadir rastladım.mcafee yi öneririm.Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 23:44:13Üyeliği durduruldusitelerimde iframe bulaşan dosyaları nod32 'ye report ettim. 1 hafta içinde yaptığım güncellemelerde iframe bulaşmış bütün php dosyaları sildi. Database yedeğim ile siteyi tekrar kurdum ve 3 haftadır hiç bir sorun yok. Önceden haftada 1 iframe giriyorduasikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

