• 25-12-2009, 23:01:46
    #1
    Arkadaşlar bilgisayara anti virüs programı kurmak istiyorum (abimin) hangi programı tavsiye edersiniz? Türkçe olması önemlidir.
  • 25-12-2009, 23:03:25
    #2
    Hocam ben avast home antivirüs programını tercih ederim, biraz pcde kasıntı yapabilir ama çok güzel ve başarılı bir antivirüs.Bnde kullanıyordum ama demo sürümü bitince esed nod32ye geçmek zorunda kaldım.
  • 25-12-2009, 23:05:08
    #3
    Kaspersky internet security.
  • 25-12-2009, 23:06:03
    #4
    Kaspersky internet security

    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...s-lisansi.html
  • 25-12-2009, 23:08:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nod32 Smart Security

    Benim tercihim
  • 25-12-2009, 23:27:30
    #6
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nod32 Smart Security

    Benim tercihim
    nod 32 nin virüs yakaladığına çok nadir rastladım.mcafee yi öneririm.
  • 25-12-2009, 23:36:28
    #7
    Nod32 Smart Security öneririm
  • 25-12-2009, 23:44:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nod 32 nin virüs yakaladığına çok nadir rastladım.mcafee yi öneririm.
    sitelerimde iframe bulaşan dosyaları nod32 'ye report ettim. 1 hafta içinde yaptığım güncellemelerde iframe bulaşmış bütün php dosyaları sildi. Database yedeğim ile siteyi tekrar kurdum ve 3 haftadır hiç bir sorun yok. Önceden haftada 1 iframe giriyordu
  • 25-12-2009, 23:47:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nod 32