Hocam ben avast home antivirüs programını tercih ederim, biraz pcde kasıntı yapabilir ama çok güzel ve başarılı bir antivirüs.Bnde kullanıyordum ama demo sürümü bitince esed nod32ye geçmek zorunda kaldım.