Ben o arkadaşı desteklemek amacıyla yazmadım o mesajı ama, sen direk "atıyorsun" ifadesi kullanman beni şaşırttı. Neye dayanarak bu kadar emin olabiliyorsun ? Neden isimtescile bu kadar güvenebiliyorsun ? Senin elindeki kanıt ne ?
Tekrar söylüyorum, o arkadaşla alakam yok desteklemek amaçlı da yazmıyorum bu mesajları.
Ben isimtescilin burda tanıtımını yapmakla mükellef değilim.Yani öyle birşeyin bana bir karı olmaz.
Ancak insanları biliyorum çalışmadığı yada daha önce sorun yaşadığı bir yer hakkında atıp tutmayı çok severler
Deki bana 25 tane banka havalesi ile alınmış domainin SAHTE cc gerekçesiyle kapatıldığına İNANIYORUM.
Ozaman hiç tartışmayalım
Bir kişi çıkıp bu mantıklı desin.
Yada bunu söyleyen arkadaş Lütfen bunu kanıtlasın
Aksi taktirde insanları yanlış yönlendirmeyin.
Ayrıca hesap kapatma olayıyla alakalıda 300 tane cc ile alınmış domainim var isimtescilde print screen atabilirim.
Benim niye hesabım kapatılmıyor