• 13-11-2009, 02:57:13
    #1
    Merhaba IonCube Kurulumu yapamadım bir türlü ... yaptıgım adımları resimledim... nerede yanlıs yapıyorum acaba ?


    ilk olarak şunu yazdım

    mkdir /usr/local/ioncube/
    cd /usr/local/ioncube/
    wget http://www.ni.net.tr/dosyalar/ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    tar zxvf ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    cd ioncube
    mv * ../
    rm -rf ioncube
    rm -rf ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz




    Sonra 2. aşama olarak alttakini yazıyorum

    nano /usr/local/Zend/etc/php.ini
    GNU nano ya giriyor ve oraya aşağıdakileri yazıyorum.

    zend_extension=/usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_4.4.so
    zend_extension_ts=/usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_4.4_ts.so




    Sonrasında aşağıdaki hatayı alıyorum



  • 13-11-2009, 03:20:54
    #2
    php.ini yolunda bir hata olabilir mi?
  • 13-11-2009, 11:05:06
    #3
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php.ini yolunda bir hata olabilir mi?


    bilmiyorum