Merhaba IonCube Kurulumu yapamadım bir türlü ... yaptıgım adımları resimledim... nerede yanlıs yapıyorum acaba ?


ilk olarak şunu yazdım

mkdir /usr/local/ioncube/
cd /usr/local/ioncube/
wget http://www.ni.net.tr/dosyalar/ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
tar zxvf ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
cd ioncube
mv * ../
rm -rf ioncube
rm -rf ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz




Sonra 2. aşama olarak alttakini yazıyorum

nano /usr/local/Zend/etc/php.ini
GNU nano ya giriyor ve oraya aşağıdakileri yazıyorum.

zend_extension=/usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_4.4.so
zend_extension_ts=/usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_4.4_ts.so




Sonrasında aşağıdaki hatayı alıyorum