• 07-11-2009, 16:09:55
    #1
    Arkadaşlar facabookta bildiğiniz gibi "Sayfalar" menüsü var ve buradan bir web sayfasına benzer şekilde içerik yaratabiliyorsunuz.Bazı kişiler bu sayfanın url sini ve içeriğini çok daha ayrıntılı şekilde yapabiliyor.Çok uğraşmama rağmen url kısmını ve sayfa içeriğini bu şekilde yapamadım.Nasıl yapıldıgı hakkında bilgisi olan varmı...


  • 08-11-2009, 17:33:16
    #2
    onu yapmak Çok Kolay,kolay olan yanı oraya nasıl yerleştirmek ama gelelim o flashı nasıl yapıcaz
  • 08-11-2009, 20:39:56
    #3
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu yapmak Çok Kolay,kolay olan yanı oraya nasıl yerleştirmek ama gelelim o flashı nasıl yapıcaz

    Kimse ya bilgisini paylaşmak.Fakat kendim uzun uğraşlar sonucu yan tarafa nasıl ekleneceğini buldum.Bir uygulama sayesinde yan tarafa eklentiler koyulabiliyor.Fakat tek çözemediğim yer "1" numaralı alan.Yani www.facebook.com/sayfadi
    Umarım bu konu hakkında yardım edebilcek arkadaşlarmız vardır...
  • 09-11-2009, 01:40:12
    #4
    trojan_alert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse ya bilgisini paylaşmak.Fakat kendim uzun uğraşlar sonucu yan tarafa nasıl ekleneceğini buldum.Bir uygulama sayesinde yan tarafa eklentiler koyulabiliyor.Fakat tek çözemediğim yer "1" numaralı alan.Yani www.facebook.com/sayfadi
    Umarım bu konu hakkında yardım edebilcek arkadaşlarmız vardır...
    Aşağıdaki konuyu okursan yardım etmeme gibi bir düşüncem olmadığını görebilirsin
    burayada kısa bir yazı yazdım konuyu düzenliyordum dönüş yapıcaktım.
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-ekleme-2.html
  • 09-11-2009, 02:35:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @trojan_alert www.facebook.com/sayfadi belli bir üye sayısını geçince yapabiliyordunuz.

    forumda biri daha sormuştu sayfası olan kişi böyle bir cevap vermişti.
  • 09-11-2009, 02:38:39
    #6
    1k üzeri fan olan sayfalar alabiliyor o şekilde.
  • 09-11-2009, 03:27:18
    #7
    unsg_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1k üzeri fan olan sayfalar alabiliyor o şekilde.
    Doğru onu söylemeyi unutmuşum
  • 09-11-2009, 10:25:20
    #8
    residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki konuyu okursan yardım etmeme gibi bir düşüncem olmadığını görebilirsin
    burayada kısa bir yazı yazdım konuyu düzenliyordum dönüş yapıcaktım.
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-ekleme-2.html


    evet konuyu inceledim.benimde buldugum uygulama, senin anlattıgın uygulama.faydalı bir konu olmuş.teşekkürler...

    1K üzeri olunca facebook.com/sayfaadi olmasınıda öğrenmiş olduk.Demekki 1K kadar üye toplamalıyız...
  • 30-11-2009, 19:48:29
    #9
    Merhaba Arkadaşlar 2.ve 3. Numaralar Nasıl Yapılıyor Yardımcı Olurmusunuz Şimdiden Tesekkur Ederim
    Saygılar...