residents2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşağıdaki konuyu okursan yardım etmeme gibi bir düşüncem olmadığını görebilirsin
burayada kısa bir yazı yazdım konuyu düzenliyordum dönüş yapıcaktım.
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...-ekleme-2.html


evet konuyu inceledim.benimde buldugum uygulama, senin anlattıgın uygulama.faydalı bir konu olmuş.teşekkürler...

1K üzeri olunca facebook.com/sayfaadi olmasınıda öğrenmiş olduk.Demekki 1K kadar üye toplamalıyız...