Merhaba,
Benim için acil olan bir durum var. Outlookta hesAabını kendi pc ye kurunca sorunsuz çalışıyor. fakat müşterinin pc de çalışmıyor. sorun ne olabilir. bu konuda acil bilgileirnize ihtiyacım var.
teşekkürler
Outlook Sorunu
3
●379
- 03-11-2009, 11:51:53
- 03-11-2009, 11:58:11http://www.genelforum.gen.tr/mail-du...-kurulumu.html
Burada adım adım resimli anlatımı mevcut. Tam olarak nerde takılıyorsan hata mesajını yazabilirsen daha net yardımcı olabilirim. - 03-11-2009, 12:09:02çok teşekkür ederim. sanırım ben tam anlatamadım. o kadar çok outlook kurdum ki gözüm kapalı o kurulum adımlarını biliyorum. benim sorunum kendi bilgisiyarımda kurdugum outlook hesabı çalışıyor. aynı hesabı müşterinin pc de deniyorum çalışmıyor. sunucu geç yanıt veriyor diyor. oysa sunucu benim pc de sorun çıkarmıyor. hemen bağlanıyor. bunun sorunu nedir acaba?