çok teşekkür ederim. sanırım ben tam anlatamadım. o kadar çok outlook kurdum ki gözüm kapalı o kurulum adımlarını biliyorum. benim sorunum kendi bilgisiyarımda kurdugum outlook hesabı çalışıyor. aynı hesabı müşterinin pc de deniyorum çalışmıyor. sunucu geç yanıt veriyor diyor. oysa sunucu benim pc de sorun çıkarmıyor. hemen bağlanıyor. bunun sorunu nedir acaba?