http://www.clip-share.com/
yabancı forumlarda da araştırdım. herkes çok methediyor ve beğeniyor.
açıkçası bende almayı düşünüyorum.
script lisansı+ kurulum +multi server eklentisi + server kurulumu +ömür boyu destek ve upgrade eklentiler vs eklentileri : toplamda 700 lira bir fiyat çıktı.
Buraya kadar herşey tamam. yani bu parayı bu scripte rahatlıkla veririm. çünkü değer ( gibi görünüyor )
sorum şu :
-Kullanan var mı?
-Türkçe eklentiside var ( multi language ). bu eklenti %100 türkçe mi?
-destek paketide almayı düşünüyorum. yani bir sorun olursa destek versinler diye.
multi server özelliği şu : örneğin sitenin kurulacağı yer için 1 hosting paketi alıp, videoları başka bir sunucuda barındırabilirsiniz. ( malum trafik çok pahalı . ucuz satan yerlerden alabilirsiniz trafiği ) bu özelliği çok güzel scriptin.
-admin paneli demosuna baktım. yok yok. her türlü işlemi panelden yapıyorsunuz.
ben php nin " p " sini bilmem mesela. aslında biraz da çekiniyorum. tamam destek paketi alıyorum ama nereye kadar. en ufak birşeyde zırt pırt adamlara gidersem hem benim işim aksar hem bıktırıcı olur.
kısaca : değer mi arkadaşlar bu script için?
sorunlu bir script mi?yoksa kolay kullanım mı.
lütfen bildiklerinizi paylaşın