hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gündür clipshare scriptini inceliyorum araştırıyorum
http://www.clip-share.com/

yabancı forumlarda da araştırdım. herkes çok methediyor ve beğeniyor.

açıkçası bende almayı düşünüyorum.

script lisansı+ kurulum +multi server eklentisi + server kurulumu +ömür boyu destek ve upgrade eklentiler vs eklentileri : toplamda 700 lira bir fiyat çıktı.

Buraya kadar herşey tamam. yani bu parayı bu scripte rahatlıkla veririm. çünkü değer ( gibi görünüyor )

sorum şu :

-Kullanan var mı?
-Türkçe eklentiside var ( multi language ). bu eklenti %100 türkçe mi?
-destek paketide almayı düşünüyorum. yani bir sorun olursa destek versinler diye.
multi server özelliği şu : örneğin sitenin kurulacağı yer için 1 hosting paketi alıp, videoları başka bir sunucuda barındırabilirsiniz. ( malum trafik çok pahalı . ucuz satan yerlerden alabilirsiniz trafiği ) bu özelliği çok güzel scriptin.
-admin paneli demosuna baktım. yok yok. her türlü işlemi panelden yapıyorsunuz.

ben php nin " p " sini bilmem mesela. aslında biraz da çekiniyorum. tamam destek paketi alıyorum ama nereye kadar. en ufak birşeyde zırt pırt adamlara gidersem hem benim işim aksar hem bıktırıcı olur.

kısaca : değer mi arkadaşlar bu script için?
sorunlu bir script mi?yoksa kolay kullanım mı.

lütfen bildiklerinizi paylaşın
Clip Share sistemini türkçeye çeviren benim, msn eklerseniz detaylı konuşabiliriz. Teknik destek ve diğer konulardaki sorularınızı rahatlıkla cevaplayabilirim. 2 seneye yakın bir süredir clip share kullanıyorum kendi sitemde. mahmutcetinkaya@msn.com