• 18-10-2009, 02:43:43
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun neymiş?
  • 18-10-2009, 02:49:19
    #11
    yalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun neymiş?
    online chatteki arkadaş ile tartıştım gecikme yaptınız onun için bu ücret isteniyor deniyor hala diyorum ki adama 1 hafta geçmiş daha üstünden 1 aylık host ücretinden daha fazla gecikme bedelimi istenir vs kapatım konuşmayı taşıyorum siteyi.