yalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun neymiş?
online chatteki arkadaş ile tartıştım gecikme yaptınız onun için bu ücret isteniyor deniyor hala diyorum ki adama 1 hafta geçmiş daha üstünden 1 aylık host ücretinden daha fazla gecikme bedelimi istenir vs kapatım konuşmayı taşıyorum siteyi.