Awbs localde çalıştırma
6
●561
- 15-04-2007, 20:44:04awbs yi kendi bilgisayarımda nasıl çalıştırabilirim.. ?editlemek için
- 15-04-2007, 21:09:12MisafirPhp Triad ı kurduğunuzda PHP'yi, Apache'yi, MySQL'i ve PHPMyAdmin'i kurmuş olursunuz.DOLAYISI ile tıpkı web ortamındaymış gibi Local olarak sistemi kontrol edebilirsiniz.
Yanlız uğur arkadaşın dediği gibi lisans problemi olabilir.Awbs nin sistem olarak ne tarz bir çalışma şekli var tam bilmiyorum açıkcası.
- 15-04-2007, 21:12:20Üyeliği durdurulduhatırladığım kadarı ile ioncube eklentisi sayesinde sunucuda çalışıyor.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dat dosyasında lisas domainini saklıyor, bu yüzden localde çalışmaz. - 15-04-2007, 21:13:56""""Php Triad ı kurduğunuzda PHP'yi, Apache'yi, MySQL'i ve PHPMyAdmin'i kurmuş olursunuz""""
bunlar easyphp kurdm fakat zend kurdum üstüne install edemedim lisansım var ama domain üzerine olduğu için şöyle düşündüm local de olduğu için etkilemes diye düşünüm şu an deniyorum...