Php Triad ı kurduğunuzda PHP'yi, Apache'yi, MySQL'i ve PHPMyAdmin'i kurmuş olursunuz.DOLAYISI ile tıpkı web ortamındaymış gibi Local olarak sistemi kontrol edebilirsiniz.
Yanlız uğur arkadaşın dediği gibi lisans problemi olabilir.Awbs nin sistem olarak ne tarz bir çalışma şekli var tam bilmiyorum açıkcası.
hatırladığım kadarı ile ioncube eklentisi sayesinde sunucuda çalışıyor.
bir dat dosyasında lisas domainini saklıyor, bu yüzden localde çalışmaz.