• 07-10-2009, 16:38:28
    #10
    aponal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamm işte benimde kafamı karıştıran nokta orası daha önceleri 4.2 sürümüne kadar olan portalını bedava dağıtmış şimdi hangi sürümler bedeva hangisi paralı yada hepsi warezmii anlamış diğilim
    hepsini buradan yani ccportalın destek sitesin'den öğrenebilirsiniz.
  • 07-10-2009, 22:54:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsini buradan yani ccportalın destek sitesin'den öğrenebilirsiniz.
    her istedini öğrenemiyosun


    Kurallara Aykırı Bir Davranışta Bulundunuz!!!...
    Ve Site Yönetimi Tarafından Siteye Girişiniz Engellendi!!!...
    Tüm Bilgileriniz Ve Son Yaptığınız İşlemler Kayıt Altına Alındı!!!...
    Gerekirse Yasal İşlem Başlatılacaktır!!!...


    hangi sürümleri bedava diye sormuştum
    sanırım kullanmamı istemiyo
  • 07-10-2009, 23:04:00
    #12
    CCPortal ın özgeçmişini araştırırsanız temelinin aspsitem olduğunu anlayacaksınız.

    Burayada Caferin sisteme bıraktığı açık hakkında bilgi vermiştim. Ancak yeni sürümlerde açık yolunu değiştirmiştir kesin..

    http://www.aspsitem.com/forumoku-370...n_Herseyi.html
  • 08-10-2009, 00:27:15
    #13
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CCPortal ın özgeçmişini araştırırsanız temelinin aspsitem olduğunu anlayacaksınız.

    Burayada Caferin sisteme bıraktığı açık hakkında bilgi vermiştim. Ancak yeni sürümlerde açık yolunu değiştirmiştir kesin..

    http://www.aspsitem.com/forumoku-370...n_Herseyi.html
    o zaman kendisi ***** site kullanıyo ve satıyor dediğin acık yani istediği gibi giriş yapabilecek kod yerleştirmiş olabilir
  • 08-10-2009, 01:56:42
    #14
    aponal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman kendisi ***** site kullanıyo ve satıyor dediğin acık yani istediği gibi giriş yapabilecek kod yerleştirmiş olabilir
    Temel olarak aspsitem kullanılmış ama emek verilmemiş değil. Tabiki o kadar çok emek verilmiş.

    Sistemi şu şekilde işliyor. En yeni sürümü ücretli oluyor. son sürümden bir önceki sürümü kafası esince ücretsiz dağıtıyor

    Copright kaldırma, Cafer e kötü söz söyleme veya özellikle LineBilişim'de barınma olunca sitenize sızma girişimlerinde bulunabiliyor.

    Bana çok kötü kafayı takmıştı bir ara, iftira atıyordu.. vs.vs.
  • 08-10-2009, 09:34:41
    #15
    Çok dağınık karmakarışık bir portal yapısı var daha doğrusu forum gibi.