aponal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman kendisi ***** site kullanıyo ve satıyor dediğin acık yani istediği gibi giriş yapabilecek kod yerleştirmiş olabilir
Temel olarak aspsitem kullanılmış ama emek verilmemiş değil. Tabiki o kadar çok emek verilmiş.

Sistemi şu şekilde işliyor. En yeni sürümü ücretli oluyor. son sürümden bir önceki sürümü kafası esince ücretsiz dağıtıyor

Copright kaldırma, Cafer e kötü söz söyleme veya özellikle LineBilişim'de barınma olunca sitenize sızma girişimlerinde bulunabiliyor.

Bana çok kötü kafayı takmıştı bir ara, iftira atıyordu.. vs.vs.