• 22-09-2009, 11:39:50
    #1
    Bir site yaptım kendime. Tasarımları falan herşeyi hazır. 3 rows, 2columnlu bir tablo var. Tablonun 1 kısmını boş bıraktım. Oraya içerik gelicek. Fakat wordpress gibi olucak yani hergün html'den yazıp ftp'ye falan atmak istemiyorum. Bunu sistem ne olmalıdır bilen var mı ? Wordpress falan derseniz bunu oraya nasıl entegre ederim hiçbir fikrim yok. Lütfen yardım..
  • 22-09-2009, 14:28:41
    #2
    Bunu yapabilmen için php veya asp gibi bir dil bilmen veya joomla, wordpress, modx gibi içerik yönetim sistemlerinden birini biri sana kurman konusunda yardımcı olmalıdır. Bilmiyorsan zorlanabilirsin o konuda ama araştırınca herşey var nette.
  • 23-09-2009, 00:43:30
    #4
    Ben şimdi bunu yaptım diyelim ?
    admin panelinde örneğin

    BAŞLIK:
    İÇERİK:

    şeklinde mi olucak ?
    nasıl gözükecek orada hiç anlamadım yahu
  • 23-09-2009, 04:14:58
    #5
    Hocam sana ne söylesem yalan olur çünkü benimde fikrim yok. Geçen bişeyler okumuştum oradayken denk geldim, size de öneride bulundum, bence konuyu açan arkadaşa bi pm atıp sorarsanız daha kesin sonuç alırsınız