Bir site yaptım kendime. Tasarımları falan herşeyi hazır. 3 rows, 2columnlu bir tablo var. Tablonun 1 kısmını boş bıraktım. Oraya içerik gelicek. Fakat wordpress gibi olucak yani hergün html'den yazıp ftp'ye falan atmak istemiyorum. Bunu sistem ne olmalıdır bilen var mı ? Wordpress falan derseniz bunu oraya nasıl entegre ederim hiçbir fikrim yok. Lütfen yardım..