• 09-09-2009, 14:34:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    beyler ben tek ürün satış html site yaptım.

    site adresi: rojakarincayagi.tk

    bunla operayla girince güzel hoş görüntüsü oluyor.

    ama ie 8 le girince hayvan gibi yazılar oluyor. nasıl operadaki gibi nazik hale getire bilirim.
  • 10-09-2009, 01:46:46
    #2
    css ile yapabileceğinizi düşünüyorum