beyler ben tek ürün satış html site yaptım.
site adresi: rojakarincayagi.tk
bunla operayla girince güzel hoş görüntüsü oluyor.
ama ie 8 le girince hayvan gibi yazılar oluyor. nasıl operadaki gibi nazik hale getire bilirim.
Siteyi küçükmek ?
1
●278