beyler ben tek ürün satış html site yaptım.

site adresi: rojakarincayagi.tk

bunla operayla girince güzel hoş görüntüsü oluyor.

ama ie 8 le girince hayvan gibi yazılar oluyor. nasıl operadaki gibi nazik hale getire bilirim.