Hala ücretsiz script kuran var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hala ücretsiz script kuran var mı?
4
●
214
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Hala ücretsiz script kuran var mı?
21-07-2025, 15:29:44
#1
kaanmetn
Sunucuma scripti kuramadım yardımcı olacak varmı ücretsiz destek istiyorum dosyaları ve sunucu bilgilerini vereceğim
21-07-2025, 15:44:12
#2
doyonix
merhaba, ne hata alıyorsunuz yardımcı olmaya çalışırım.
21-07-2025, 15:52:40
#3
kaanmetn
doyonix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba, ne hata alıyorsunuz yardımcı olmaya çalışırım.
Hocam scripti yükledim SQL ayarlarını yaptım fakat http error 500 alıyorum
21-07-2025, 15:57:01
#4
doyonix
Hocam, dm'den bilgileri paylaşın isterseniz log kayıtlarından inceliyim dönüş sağlayım size iyi günler dilerim.
21-07-2025, 17:13:28
#5
Sevindik
Lisans Hizmetleri
Whatsapptan detayları paylaşın akşam bi göz atalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler