• 12-07-2025, 10:43:02
    #1
    Sitem yeni sayılır ortalama aylık 10 k hiti var.
    İmzamda ki Site hakkında her türlü eleştiriye açığım. Yorumlarınızı bekliyorum
  • 12-07-2025, 10:45:48
    #2
    sanıyorum ki ateşi yüksek önemli bir kısım burası bence daha dikkat çekilebilir olmalı. teknobid.com ismi cok güzel bende de arababid.com var ne yapacagız diye düşünüyordum
  • 12-07-2025, 10:47:27
    #3
    logoyu beğenmedim. Stil olarak biraz karmaşık duruyor. Ayrıca Dark temada ve footer'da okunması zorlaşıyor.
  • 12-07-2025, 10:51:01
    #4
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logoyu beğenmedim. Stil olarak biraz karmaşık duruyor. Ayrıca Dark temada ve footer'da okunması zorlaşıyor.
    Footer kısmındaki logo okunaklı hale gelince fikriniz değişecek mi? Veya logoyu değişince?
  • 12-07-2025, 10:53:12
    #5
    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footer kısmındaki logo okunaklı hale gelince fikriniz değişecek mi? Veya logoyu değişince?
    evet. logo değişse daha mantıklı gibi. ama seviyosanız dark temaya göre renklendiredebilirsiniz.