mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
logoyu beğenmedim. Stil olarak biraz karmaşık duruyor. Ayrıca Dark temada ve footer'da okunması zorlaşıyor.
Footer kısmındaki logo okunaklı hale gelince fikriniz değişecek mi? Veya logoyu değişince?