• 06-07-2025, 00:45:14
    #1
    uygulamamda her şey tamam da kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptığım zaman uygulamadan atıyor hata kodu olmadan. Sonrasında girdiğimde herhangi bir sıkıntı olmuyor giriş yapılmış bir şekilde devam ediyor. Bu neden olur?
  • 06-07-2025, 02:14:30
    #2
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamamda her şey tamam da kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptığım zaman uygulamadan atıyor hata kodu olmadan. Sonrasında girdiğimde herhangi bir sıkıntı olmuyor giriş yapılmış bir şekilde devam ediyor. Bu neden olur?
    Hocam android studio varsa USB hata ayıklama ile telefonunu bağla aç Android studioda logcatdan paket adını yaz hatayı bulur fixlersin