uygulamamda her şey tamam da kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptığım zaman uygulamadan atıyor hata kodu olmadan. Sonrasında girdiğimde herhangi bir sıkıntı olmuyor giriş yapılmış bir şekilde devam ediyor. Bu neden olur?