arkadaşlar yeni bir site açtım tek eksiğim şimdilik logo onuda hazırlatıyorum

adresim teknolojievi sizce eksik kısımlar varsa neler?ve güzel bi site haline gelmesi ve tutması için neler yapmalıyım? vede aklınıza gelebilecek öneriler şimdiden teşekkürler