arkadaşlar yeni bir site açtım tek eksiğim şimdilik logo onuda hazırlatıyorum
adresim
teknolojievi sizce eksik kısımlar varsa neler?ve güzel bi site haline gelmesi ve tutması için neler yapmalıyım? vede aklınıza gelebilecek öneriler

şimdiden teşekkürler