• 28-08-2009, 20:04:53
    #1
    Arkadaşlar üniversite kayıt için muğlaya gideceğim. Pazar gününe ancak bilet bulabildim hepsi full dolu otobüslerin. Yapmam gereken bir kaç işlem kaldı.
    Şimdi garanti bankasına harç yatırcağım onu gideceğim yerde yapabilir miyim?
    Onaylı nüfus cüzdanı fotokopisi bunuda gideceğim yerde alabilir miyim acaba ?
    ve de Cumartesi günü noter açık olur mu ?
  • 28-08-2009, 20:42:37
    #2
    OrlUysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar üniversite kayıt için muğlaya gideceğim. Pazar gününe ancak bilet bulabildim hepsi full dolu otobüslerin. Yapmam gereken bir kaç işlem kaldı.
    Şimdi garanti bankasına harç yatırcağım onu gideceğim yerde yapabilir miyim?
    Onaylı nüfus cüzdanı fotokopisi bunuda gideceğim yerde alabilir miyim acaba ?
    ve de Cumartesi günü noter açık olur mu ?
    Öncelikle harç parası yatırma işini elbetteki oradan da yapabilirsin.Sonuçta bu senin ildeki banka şubelerine bağlı bir şey değil. Ki öyle olsa dahi "havale" ile her işini halledebilirsin bu türden konularda.

    Nüfüs cüzdan işini de muhtara git eğer tanıdık ise. Ya da evini gittiği kahveyi falan biliyorsan git orada yakala ve derdini anlat bir mühür ile derdine çare olur. Olmadı okulun öğrenci işlerinden "aslı gibidir" mührünü vurdurabilirsen (açık olursa tabi)

    Her şeyden önemlisi bu ek belgeleri takma kafana. Eksik belgelerini tamamlaman şartı ile kaydını yaptırırlar. Yani dönem içinde eksik belgelerini tamamlama hakkın da var.

    Şimdiden hayırlı olsun
  • 28-08-2009, 21:44:13
    #3
    teşekkür ederim bilgilendirdiğin için ... inş sorun çıkmadan hallederiz ...
  • 28-08-2009, 22:16:09
    #4
    Rica ederim. Yardım edebileğim başka bi şey varsa yardımcı olmaya çalışabilirim. Kolay gelsin
  • 28-08-2009, 22:42:38
    #5
    Aslında bakanlık bir genelge yayınladı yök aracılığıyla, artık nufüs üzdanı fotokopisi istemiyorlar hatta Hayat Mustafa Kemal Üniversitesi artık istemiyor. Harcı istediğin yerden yatırabilirsin tabii ki, bir de üniversiteni arayıp nüfus cüzdanı fotokopisinin noter onaylı olmak zorunda mı bir sor. eğer değilse notere o kadar para verme muhtara git dediğim gibi üniversiteni mutlaka ara çünkü bu işler üniversiteden üniversiteye değişiyor.
  • 28-08-2009, 22:46:39
    #6
    kadiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bakanlık bir genelge yayınladı yök aracılığıyla, artık nufüs üzdanı fotokopisi istemiyorlar hatta Hayat Mustafa Kemal Üniversitesi artık istemiyor. Harcı istediğin yerden yatırabilirsin tabii ki, bir de üniversiteni arayıp nüfus cüzdanı fotokopisinin noter onaylı olmak zorunda mı bir sor. eğer değilse notere o kadar para verme muhtara git dediğim gibi üniversiteni mutlaka ara çünkü bu işler üniversiteden üniversiteye değişiyor.
    teşekkürler yarın arıyacağım bir sorayım ...