Arkadaşlar üniversite kayıt için muğlaya gideceğim. Pazar gününe ancak bilet bulabildim hepsi full dolu otobüslerin. Yapmam gereken bir kaç işlem kaldı.
Şimdi garanti bankasına harç yatırcağım onu gideceğim yerde yapabilir miyim?
Onaylı nüfus cüzdanı fotokopisi bunuda gideceğim yerde alabilir miyim acaba ?
ve de Cumartesi günü noter açık olur mu ?