• 28-08-2009, 15:34:14
    #1
    dengesiz tarz dan aldığım r10 tişörtünü abim giymişti bugün ankara keçiören de biri çevirip webmastermısınız diye sormuş abimde kardeşim yapıyor demiş. bu olay beni sevindirdi.yolda giderken çevirilmek ve bu sorunun sorulması
  • 28-08-2009, 15:36:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana dar geldiğinden giyemedim evet gercekden hoş olmuş
  • 28-08-2009, 15:37:17
    #3
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dengesiz tarz dan aldığım r10 tişörtünü abim giymişti bugün ankara keçiören de biri çevirip webmastermısınız diye sormuş abimde kardeşim yapıyor demiş. bu olay beni sevindirdi.yolda giderken çevirilmek ve bu sorunun sorulması
    Belki buradan birisi sormuştur.

    Dikkatimi çekti; " " ifadesini konuda 5 kere kullanmışsınız..
  • 28-08-2009, 15:40:32
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Harbiden ağzınız kulaklarınıza varmış Böyle şeylerle çok karşılaşıyorum, yüklü miktarda para kazanıldığı için diğer mahallenin gençleride hevesleniyor ama anlatınca vazgeçiyorlar Asla unutma ; Webmaster'ın her zaman bir "+"sı vardır.
  • 28-08-2009, 15:41:45
    #5
    Bende Temmuzda Forum Bornova'da birini görmüştüm R10 tişörtlü yanına doğru gidecekken mağazaya girdi öyle kaldı.Merak ettim ama kimdi diye
  • 28-08-2009, 15:44:09
    #6
    bu olaydan sonra hemen sipariş veriyorum
  • 28-08-2009, 15:48:05
    #7
    biri yardımcı olsunda bende alayım tshirt ü
    parasını ödedik nasıl alıcaz bilmiyom
  • 28-08-2009, 16:14:35
    #8
    bundan sonra kızılaya felan o tişört ile inicem
  • 28-08-2009, 16:15:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SeaL05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Temmuzda Forum Bornova'da birini görmüştüm R10 tişörtlü yanına doğru gidecekken mağazaya girdi öyle kaldı.Merak ettim ama kimdi diye
    Omg. Temmuz'un kaçıydı?