SeaL05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Temmuzda Forum Bornova'da birini görmüştüm R10 tişörtlü yanına doğru gidecekken mağazaya girdi öyle kaldı.Merak ettim ama kimdi diye
Omg. Temmuz'un kaçıydı?