Sitemi satamadım..
7
●496
- 23-08-2009, 21:13:55Aylık 200 TL (Adsense + Link) gelirli pr2 forum sitemi satamadım. Diğer forumlar gibi 0.01 almıyorum dün 80 tık $3,5 bazen 1 tık $1 verdiğini biliyorum. Site için istediğim fiyat 1200 dü önce 1000 e düştüm şimdi 900 deyim yine satamıyorum satma sebebim ticarete girecem zaten ticari satışları buradan da yapıcam başka bir nedenim yok satıp alacağım parayı bütçe olarak kullanmayı planlıyorum. Elimde kalan son site. Zaten 1-2 yıl sonra ticaret işini şirket kurup öyle devam ettirmeyi planlıyorum. Bir de ilginçtir olumlu olumsuz dönüş yapın yazdım tüm pmlere 3-4 kişi anca geri döndü en az 20 tane gönderdim bu da ayrı bi konu. Sizce çok fiyat mı istiyorum, popup, splash kullanmıyorum popup kullanıp aylık 90 TL de ordan alınabilir, 22.000 backlinkli çoğu kelimede ilk sırada seosunun çoğunu ben kodladım. Neyse konu bu değil sizce fiyat nasıl, yoksa krizden dolayı mı alıcı çıkmıyor ?
- 23-08-2009, 21:17:01Kriz artı siten forum ve sanırım Mybb. Ben şahsen bu yüzden almazdım o siteyi. Diğer arkadaşları bilemiyorum tabiî.
- 23-08-2009, 21:35:482,5k+ sonuçta gelir önemlidir diye düşünüyorum 10k olupta $100 alanda çok forum sitesiyle.
- 23-08-2009, 21:37:28Olabilir ama kimse 2-3 k site alıp riske girmek istemez. yani 2,5k hitli foruma 1000 lira kimse vermez gelirinin çok önemi yok. Yarın öbür gün gelir düşer sonuçta.O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ilyasbatın dediği gibi mybb olması yarı yarıya düşürüyor forumun değerini.
Birde link satışı kriter değil daha çok adsense geliri baz alınır gelir düzeyinde. - 23-08-2009, 21:45:03150 TL adsense zaten linkte onun yanında fındık fıstık
800 e bile verecek duruma geldim 3-6 taksit bile yapıp satayım dedim gittigidiyordan (komisyon fiyata dahil değil) yinede kimse çıkmadı yani anlayacağın adam 180 ödeyip 20 yi cebe atacak yinede çıkmadı hayırlısı diyelim geçen gelirsiz hitsiz bir forumu 300 e alan biri çıktı şaşırdım
- 23-08-2009, 21:46:15Dediğim gibi insanları tereddüte sokan hitidir. Hitin 9-10 k olsaydı, gelirinde aynı olsaydı çok rahat satardın ama insanların aklında ya gelir düşerse sorusu geçiyodur riske girmek istemiyolardır. Bu yüzden diye düşünüyorum satamamanın sebebiniO_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde keşke en baştan vbulletin kursaymışsın 
Tabi piyasanın yerle bir olmasınında etkisi var. Eskiden siteler gelirlerinin 15-16 katına satılıyordu defalarca çok rahat satmıştım. Şimdi 11-12 katına zor alıcı bulduruyorum
Bu rakam forum olunca 4-5 aylık gelirine kadar düşüyor
800 e bile verecek duruma geldim 3-6 taksit bile yapıp satayım dedim gittigidiyordan (komisyon fiyata dahil değil) yinede kimse çıkmadı yani anlayacağın adam 180 ödeyip 20 yi cebe atacak yinede çıkmadı hayırlısı diyelim geçen gelirsiz hitsiz bir forumu 300 e alan biri çıktı şaşırdım