150 TL adsense zaten linkte onun yanında fındık fıstık

800 e bile verecek duruma geldim 3-6 taksit bile yapıp satayım dedim gittigidiyordan (komisyon fiyata dahil değil) yinede kimse çıkmadı yani anlayacağın adam 180 ödeyip 20 yi cebe atacak yinede çıkmadı hayırlısı diyelim geçen gelirsiz hitsiz bir forumu 300 e alan biri çıktı şaşırdım
Dediğim gibi insanları tereddüte sokan hitidir. Hitin 9-10 k olsaydı, gelirinde aynı olsaydı çok rahat satardın ama insanların aklında ya gelir düşerse sorusu geçiyodur riske girmek istemiyolardır. Bu yüzden diye düşünüyorum satamamanın sebebini

Birde keşke en baştan vbulletin kursaymışsın
Tabi piyasanın yerle bir olmasınında etkisi var. Eskiden siteler gelirlerinin 15-16 katına satılıyordu defalarca çok rahat satmıştım. Şimdi 11-12 katına zor alıcı bulduruyorum

Bu rakam forum olunca 4-5 aylık gelirine kadar düşüyor