• 20-08-2009, 14:08:00
    #1
    Arkadaşlar acilen bir forumu aktif etmem gerekiyor. Yeni bir makineye hesap açtım.
    Veritabanını kurmaya çalışıyorum. Pc de Türkçe karakter hatasız şuan.
    Ama phpmyadminden yüklediğim zaman forum bozuluyor.
    ı ve ğ ler ? karakterine dönüşüyor.
    Eski siteden yedek alınabilir ama fazladan tablo var. Yeni Db de üstüne kurulmuş.
    83 tablo var. Kullanılmayanları silmek lazım.
    Fikir verebilecek veya yapabilecek biri yokmu

    Çözebilene pr4 dmozlu forumdan link vereceğim.
  • 20-08-2009, 17:49:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sen linkimi ekle hemen

    sql yuklerken karakter setini ne seciyorsun ?? utf-8 mi ??

    ve yukledikten sonra sitenin dildosyasinin karakter seti kac ??

    yukledikten sonra siteye gir, bos bir yere sag tikla kaynagi goruntule en ustte ki iso... seklindeki karakter setini buraya yaz..

    sonunda alacam o linki senden :d kacari yok :d
  • 20-08-2009, 19:26:20
    #3
    Karakter Setini Latin5 seçip dener misiniz?
  • 20-08-2009, 19:38:05
    #4
    Sorun yedekte. yani alınan yedekte uzantı bile yoktu.

    notepad açtım. ansi utf-8 kaydetim hepsiyle.

    yüklerken karakterleri utf-8 latin 1 - 5 - 7 seçti.m

    sql ve sql434 mü neydi. denemediğim şey kalmadı

    deneme yapmak isteyen varsa pm ile şifre atayım deneyin.