Arkadaşlar acilen bir forumu aktif etmem gerekiyor. Yeni bir makineye hesap açtım.
Veritabanını kurmaya çalışıyorum. Pc de Türkçe karakter hatasız şuan.
Ama phpmyadminden yüklediğim zaman forum bozuluyor.
ı ve ğ ler ? karakterine dönüşüyor.
Eski siteden yedek alınabilir ama fazladan tablo var. Yeni Db de üstüne kurulmuş.
83 tablo var. Kullanılmayanları silmek lazım.
Fikir verebilecek veya yapabilecek biri yokmu

Çözebilene pr4 dmozlu forumdan link vereceğim.