10 Sene Sonra İnternet...
25
●1.224
- 18-08-2009, 15:17:23Bence ***** sitelerden herkes para kazanamaz böyle ya Telekom üyelikli bir site açar yetişkinler için , ya da kumar siteleri nasıl yasaksa kimse açamıyor içeri tıkılıyor veya para cezası oluyorsa adultta da öyle olur.
- 18-08-2009, 19:20:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.internet ölmüş olur. 4-5 sene önce çok güzel para varmış ama artık para kazanmak çok zor olur. hergün onlarca site açılıyor. yakında regleyecek domain kalmayacak. artık hostlar beleş gibi birşey, tasarım desen joomla var. reklamcılıkta para var ama büyük sermayeler gerekli. en iyisi farklı diller öğrenip almanca, ingilizce vs. siteler açmak.
- 18-08-2009, 19:34:36***** piyasası hiç bir zaman ölmez. 70'lerde sinemalarda, 80'lerde vhs-betamax kasetlerde, 90'larda cdlerde, 2000'lerde internette... Bu arada mp3'ün de üzerine çok gittiler. Bir çok site kapandı ama hala mp3'ten yasal olmayan şekilde para kazananlar var. Bu da ayrı bir soru. Mp3 siteleri de bitmeyecek gibi görünüyor.