• 18-08-2009, 14:16:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yarının garantisi yok 10 yılda neler olur bilinmez
  • 18-08-2009, 15:17:23
    #11
    Bence ***** sitelerden herkes para kazanamaz böyle ya Telekom üyelikli bir site açar yetişkinler için , ya da kumar siteleri nasıl yasaksa kimse açamıyor içeri tıkılıyor veya para cezası oluyorsa adultta da öyle olur.
  • 18-08-2009, 15:40:27
    #12
    Artık herkes webmaster olur on yıl sonra. Piyasa diye birşey kalmaz.
  • 18-08-2009, 19:20:52
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    internet ölmüş olur. 4-5 sene önce çok güzel para varmış ama artık para kazanmak çok zor olur. hergün onlarca site açılıyor. yakında regleyecek domain kalmayacak. artık hostlar beleş gibi birşey, tasarım desen joomla var. reklamcılıkta para var ama büyük sermayeler gerekli. en iyisi farklı diller öğrenip almanca, ingilizce vs. siteler açmak.
  • 18-08-2009, 19:23:17
    #14
    10 sene sonra ne olacağını görebilen adam 10 sene sonra dolar milyoneri olur.
    Burad tartışmak geyik ötesine geçmez. Bu sitedekilerin %99,9 u 10 sene önce internet kullanmıyordu ya da bilgisayarı oyun oynamak için kullanıyordu muhtemelen.
  • 18-08-2009, 19:26:43
    #15
    Tek kelime ile belirtiyorum. Mobil
    Anlayan anladı
  • 18-08-2009, 19:28:09
    #16
    Bugunleri degerlendirmek lazim ozaman, kazanclarimizi ileriye donuk icin elimizde tutmak gerekli ozaman.. Bende 2-3 sene sonra bu kadar kolay para kazanilacagini hic dusunmuyorum.
  • 18-08-2009, 19:34:36
    #17
    ***** piyasası hiç bir zaman ölmez. 70'lerde sinemalarda, 80'lerde vhs-betamax kasetlerde, 90'larda cdlerde, 2000'lerde internette... Bu arada mp3'ün de üzerine çok gittiler. Bir çok site kapandı ama hala mp3'ten yasal olmayan şekilde para kazananlar var. Bu da ayrı bir soru. Mp3 siteleri de bitmeyecek gibi görünüyor.
  • 18-08-2009, 19:39:23
    #18
    yarın sitenin başına ne gelceği belli değil. 10 sene sonrayı hiç bilemeyiz. onun için sonuçsuz bir tartışma olur.