internet ölmüş olur. 4-5 sene önce çok güzel para varmış ama artık para kazanmak çok zor olur. hergün onlarca site açılıyor. yakında regleyecek domain kalmayacak. artık hostlar beleş gibi birşey, tasarım desen joomla var. reklamcılıkta para var ama büyük sermayeler gerekli. en iyisi farklı diller öğrenip almanca, ingilizce vs. siteler açmak.