• 17-08-2009, 20:47:36
    #1
    Elimde düğün dvdleri var 3 dvd.bunları direkt olarak tek tek bilgisayara kopyaladım.Tekrar dvd'ye kopyaladğım zaman dvd açılmıyor.Ne yapmam lazım açması için.Nerede hata yapıyorum.
  • 17-08-2009, 21:33:06
    #2
    DijitalMekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde düğün dvdleri var 3 dvd.bunları direkt olarak tek tek bilgisayara kopyaladım.Tekrar dvd'ye kopyaladğım zaman dvd açılmıyor.Ne yapmam lazım açması için.Nerede hata yapıyorum.

    Dvd Playerdami Acılmıyor, Birazdaha Acık KonusaBilirmisin Yardımcı Olmaya Çalışcam.
  • 18-08-2009, 16:45:35
    #3
    dvd playerdada açılmıyor bilgisayarda.
  • 18-08-2009, 17:36:40
    #4
    direk dvd den dvd e kopyalama yapsan ?
  • 18-08-2009, 22:47:46
    #5
    dvdler artık elimde yok o yüzden