Elimde düğün dvdleri var 3 dvd.bunları direkt olarak tek tek bilgisayara kopyaladım.Tekrar dvd'ye kopyaladğım zaman dvd açılmıyor.Ne yapmam lazım açması için.Nerede hata yapıyorum.
Elimde düğün dvdleri var 3 dvd.bunları direkt olarak tek tek bilgisayara kopyaladım.Tekrar dvd'ye kopyaladğım zaman dvd açılmıyor.Ne yapmam lazım açması için.Nerede hata yapıyorum.
Dvd Playerdami Acılmıyor, Birazdaha Acık KonusaBilirmisin Yardımcı Olmaya Çalışcam.