Konu
dvd yazma hakkında
17-08-2009, 20:47:36
#1
FRK35
Elimde düğün dvdleri var 3 dvd.bunları direkt olarak tek tek bilgisayara kopyaladım.Tekrar dvd'ye kopyaladğım zaman dvd açılmıyor.Ne yapmam lazım açması için.Nerede hata yapıyorum.