Arkadaşlar dün webloader'den video script'i aldım. Ama şuan videoları ekledim. Videolar oynamıyorum. Webloader şuan msn'de yok. Bu işin bir çözümünü bilen varmı. Video ekliyorum herşey tamam ama video açılmıyor?
dizi video scripti aldım. Elle video ekliyorum. Video eklendi diyor. Siteye bakıyorum videodan eser yok. Siteye eklenmemiş. Bot ile ekleyince sorun yok ama elle ekleyince sorun oluşturuyor.