• 17-08-2009, 14:47:25
    #1
    Arkadaşlar dün webloader'den video script'i aldım. Ama şuan videoları ekledim. Videolar oynamıyorum. Webloader şuan msn'de yok. Bu işin bir çözümünü bilen varmı. Video ekliyorum herşey tamam ama video açılmıyor?
  • 17-08-2009, 15:55:03
    #2
    v7 mi aldın hangisinde calısmıyo
  • 17-08-2009, 16:26:27
    #3
    dizi video scripti aldım. Elle video ekliyorum. Video eklendi diyor. Siteye bakıyorum videodan eser yok. Siteye eklenmemiş. Bot ile ekleyince sorun yok ama elle ekleyince sorun oluşturuyor.